اگر آپ مستقل بنیاد پر حجت کے لئے وظیفہ کی تلاوت کریں گے تو اللہ آپ کی جائز ضروریات کی تکمیل کے لئے رزق بنائے گا۔ رقم ان طریقوں اور ذرائع سے گزرے گی جن کی آپ کو توقع نہیں ہوگی ورنہ آپ کو سمجھ نہیں آئے گی۔

بعض اوقات ، آپ کو ایسا معلوم ہوتا ہے کہ آپ کی دعاؤں کا جواب نہیں مل رہا ہے۔

ایسی صورتحال میں ، آپ کی طرف سے کچھ کمزوری بھی ہوسکتی ہے۔ اللہ ہمیشہ ان کی دعاوں کا جواب دیتا ہے جو دوسروں کو کوئی نقصان نہیں پہنچاتے اور اخلاص کے ساتھ دعا کرتے ہیں۔

دریں اثنا ، اس کے علاوہ آپ کو اس کے لئے کام کرنا پڑ سکتا ہے۔ درحقیقت ، آپ جو بھی کوشش کریں گے وہ آپ کو مل جائے گا۔ اللہ پاک اپنی قرآن مجید میں ارشاد فرماتا ہے: “انسان کے ل nothing اس کے سوا کچھ نہیں ہے۔”

آیت واضح طور پر اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ جس چیز کے لئے آپ کوشش کرتے ہو وہ آپ کو آسانی سے ملے گا۔ تاہم ، بعض اوقات اس کامیابی کے حصول میں رکاوٹیں بھی آسکتی ہیں جن کی آپ کوشش کر رہے ہیں۔

تاخیر کے لئے ، ہمیشہ اللہ کی حکمت شامل ہے۔ وظیفہ برائے حجت آپ کی ضروریات کی تکمیل میں رکاوٹوں کو دور کرسکتی ہے۔ اس وظیفہ میں اللہ کے اچھے نام ، تلاوت کلام کی آیات یا مکمل سورتوں کی تلاوت شامل ہے۔ آپ ان میں سے کسی بھی انتخاب کا انتخاب کریں گے۔ یہ سب آپ پر منحصر ہے.

محترم کے ناظرین اکسر یہ ہوتی ہے وہ وظیفہ املیات میں کمبیبی نہیں ملیٹی وظیف یا املیات پرہنی مجھے کچھ زاروری باتون کا خیل زرور راکھ ہے سی آپ کے عمال یا وظیف مجھے جلد ہی کامیابی ملیگی انشاءاللہ۔

اگر آپ کو حجت / مسئلہ درپیش ہے جو آپ کے خیال میں یہ بہت مشکل ہے اور ناممکن ہے تو براہ کرم ذیل میں سور as فاتحہ پڑھیں۔ جو آپ کبھی پسند کریں گے یہ 21 دن میں ہوگا۔ اگرچہ آپ حکومت کو پسند کریں گے۔

مختلف ہو جائے گا۔ ہاں یہ بدل جائے گا۔ یہ وازائف کتنا مضبوط ہے آپ کے دماغ میں کوئی شبہ نہیں ہے کہ یہ کام نہیں کرے گا۔ اس وظیفہ کے لئے اجازت کی ضرورت ہے (براہ کرم ہمیں اپنا مسئلہ قریب سے بتائیں اگر آپ اس کی اجازت چاہتے ہیں تو) حالات اور وقت ایک ہی دن ہونا چاہئے۔ آپ کے کپڑے ایک دن میں ایک جیسے ہونگے۔

Mushkil Hajat ka Wazifa

لباس کا ایک سیٹ صرف وظیفہ کے ل Keep رکھیں۔ وازیفہ کے دوران انہیں نہ دھوئے۔ کسی محفوظ جگہ کے دوران انہیں الگ رکھیں۔
اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ نے وظیفہ کے دوران گنتی میں غلطی کی ہے تو ، اس کے بعد کے جمعہ کو وازیفہ صفر سے دوبارہ شروع کریں۔ آپ کو کمرے میں ہی تنہا ہونا چاہئے ،

علامت بنا کر بھی کسی سے نہیں پوچھ سکتا۔ اس سے پہلے دروازہ لاک کریں تاکہ کوئی آپ کو پریشان نہ کر سکے۔ وظیفہ کے دوران موبائل ٹیلیفون بند رکھیں۔ اگر آپ نے وظیفہ کے دوران شاید کوئی اور کام کیا ہو تو آپ کو اسے دوبارہ شروع کرنے کی ضرورت ہوگی۔
وظیفہ ختم کرنے کے بعد اٹھ کھڑے ہوں اور جگہ چھوڑ دیں۔ آپ 5 منٹ کے بعد ایک مساوی کمرے میں آئیں گے۔ اس کے فورا بعد ہی دیگر آیات یا وظیفے پڑھنا شروع نہ کریں۔ کل مدت 21 دن نان اسٹاپ ہے۔ اگر وہ 21 دن مکمل نہیں کرسکتی ہیں تو خواتین واظفہ نہیں کرسکتی ہیں۔ واظفہ عشاء سلام کے بعد ضرور پڑھیں اور کسی اور وقت نہیں۔

جو آپ کبھی پسند کریں گے وہ 21 دن میں ہوگا۔ اگرچہ آپ کی حجت / خواہش عطا کردی گئی ہے ، براہ کرم 21 دن جاری رکھیں۔ آپ کا نیاٹ / ارادہ شکور / شکریہ ہے۔ آپ 21 دن مکمل کرنا چاہتے ہیں۔ اس وظیفہ کے دوران ہر دن 5 بار نہایت اہم۔ اللہ سے توقع نہ کریں کہ وہ آپ کو پیش کرے گا جو آپ چاہیں گے جب کہ آپ اس کے احکامات کی مکمل طور پر نافرمانی کریں۔ بعد کے شب جمعہ کی شب عشاء سلام / نماز کے بعد کریں .. (جمعہ سے پہلے کی رات)

درود / صلوات 14 بار پڑھیں پھر حجت کے لئے 2 رکعت نفل صلا / / نماز پڑھیں۔ نماز / سلام کے اندر کوئی سورت پڑھیں۔

سلام کے بعد بعد میں بسم اللہ کے ساتھ سور following فاتحہ پڑھیں۔ جب بھی آپ سور Surah فاتحہ پڑھیں یہ پوری بسم اللہ کے ساتھ ہونا چاہئے۔

 

وظیفہ کے اوپری حصے میں ، دوبارہ 14 بار درود / صلوات پڑھیں۔

(مذکورہ بالا طریقہ کار کو ہر رات دہرانا پڑتا ہے) جمعہ 1 ہفتہ 30 اتوار 8 پیر 40 منگل 4 بدھ 5 جمعہ 200 جمعہ 2 اتوار 10 پیر 50 منگل 20 بدھ 6 جمعہ 60 جمعہ 400 ہفتہ 90 اتوار 9 پیر 100 منگل

700 بدھ 1000 1000 جمعرات 800 براہ کرم نوٹ کریں کہ 2 رکعت نفل پڑھنے کا پورا طریقہ کار رات کو دہرایا جانا پڑا ہے۔ اگر آپ وظیفہ ختم کرنے کے لئے تیار نہیں تھے ورنہ آپ نے وظیفہ کے دوران غلطی کی تھی یا کسی بھی چیز سے پریشان ہوئے تھے ، اس کا صرف یہ مطلب ہے کہ جو آپ مانگتے ہیں وہ اللہ آپ کی پیش کش کرنا نہیں چاہتا ہے۔ اس میں حجت کے لئے دوسرا وظیفہ منتخب کریں۔ یہ وظیفہ کسی سے شادی کرنے کا موجب نہیں ہوسکتا۔ واظیفہ کے صواب سیدینا مولانا جلال الدین رومی کو بھیجے جائیں

رات کو آپ کا حجت واقعی مشکل ہونا چاہئے۔ چھوٹی چھوٹی یا چھوٹی چھوٹی پریشانیوں کے لئے وظیفہ نہ کریں۔ اگر آپ کا حجت چھوٹا ہوسکتا ہے تو براہ کرم دوسرے واظیفوں کا استعمال کریں۔ یہ وظیفہ استغفار کے لئے امیر ہے
اللہ اس کے معروف کے لئے یا اگر آپ حضور Prophet کی محبت کو پسند کریں۔

Hajat Jaldi Puri Hone ka Amal Ki Zarurat?

Hajat Jaldi Puri Hone ka Amal Ki Zarurat isliye he ki achank kisi na kisi na kisi moqe par hajat ka pura hona hamare liye ek zarurat ho jati he is k liye aap is vidio ko bhi dekhe kafi kuchh milaga
 
https://youtu.be/TdHDJYjlws8
 
1)Sab se pehle Namazo ki pabandi zarur kare is se behad faida hasil hoga or is se bara koi wazifa yaa is se behtar koi bhi amal meri nazar se nahi guzra